Úspešné partnerstvá sú založené na kontinuite a profesionalite. Z tohto dôvodu podporujeme, koordinujeme a usmerňujeme partnerstvá pomocou profesionálneho tímu pre riadenie partnerov.

Snažíme sa vytvoriť partnerstvá, ktoré dlhodobo zabezpečujú obchod našich zákazníkov. V týchto partnerských partnerstvách spájame svoje sily tak, aby sme mohli ponúknuť súčasným a potenciálnym zákazníkom špičkové riešenia a zároveň výrazne zlepšiť pozíciu našich partnerov na trhu.

Kvalifikovaní partneri a ich ponuky sa stávajú viditeľnými v našej predajnej organizácii a pre našich zákazníkov.

Základný program
Všetky partnerské programy zahŕňajú základný program, ako aj špecifické komponenty, ktoré sú prispôsobené individuálnemu stupňu zapojenia partnerov.

Základný program sa skladá z nasledujúcich zložiek:

Zodpovedné kontaktné osoby určené na oboch stranách
Úspešné partnerstvo sa môže vyvíjať len vtedy, ak sa partneri budú pravidelne navzájom informovať a rýchlo riešiť nevyriešené otázky. Preto sú obaja partnerskí manažéri definovaní a zodpovední na oboch stranách.

Partnerská zmluva
Každé partnerstvo si vyžaduje pevný základ na objasnenie obchodných pravidiel.

Spoločný podnikateľský plán
Ciele a prostriedky každého partnerstva sú jasne definované a ich realizácia je monitorovaná. Až potom dosiahneme úroveň transparentnosti potrebnú pre merateľné partnerstvo založené na dôvere.

Marketing

V rámci partnerstva úzko spolupracujeme na základných marketingových aktivitách. Vykonávame cielené partnerské aktivity s cieľom efektívne podporovať spoločne definované ciele pre našich zákazníkov a trh.

Rozvoj partnerstva

Sme odhodlaní neustále optimalizovať výsledky z našich partnerských vzťahov. Naším cieľom je systematicky zvyšovať spokojnosť zákazníkov a tým aj úspech nášho partnerstva.

V závislosti od programu využívame niekoľko nástrojov:

  • Analýza spokojnosti zákazníkov
  • Analýza spokojnosti partnerov
  • Vyvážené hodnotenia (financie, trh, produktivita, inovácie)
  • Audity
  • Zabezpečenie kvality