Úspešné partnerstvá sú založené na kontinuite a profesionalite. Z tohto dôvodu podporujeme, koordinujeme a usmerňujeme partnerstvá pomocou profesionálneho tímu pre riadenie partnerov.
Snažíme sa vytvoriť partnerstvá, ktoré dlhodobo zabezpečujú obchod našich zákazníkov. V týchto partnerských partnerstvách spájame svoje sily tak, aby sme mohli ponúknuť súčasným a potenciálnym zákazníkom špičkové riešenia a zároveň výrazne zlepšiť pozíciu našich partnerov na trhu.
Kvalifikovaní partneri a ich ponuky sa stávajú viditeľnými v našej predajnej organizácii a pre našich zákazníkov.
Základný program
Všetky partnerské programy zahŕňajú základný program, ako aj špecifické komponenty, ktoré sú prispôsobené individuálnemu stupňu zapojenia partnerov.
Základný program sa skladá z nasledujúcich zložiek:
Zodpovedné kontaktné osoby určené na oboch stranách
Úspešné partnerstvo sa môže vyvíjať len vtedy, ak sa partneri budú pravidelne navzájom informovať a rýchlo riešiť nevyriešené otázky. Preto sú obaja partnerskí manažéri definovaní a zodpovední na oboch stranách.
Partnerská zmluva
Každé partnerstvo si vyžaduje pevný základ na objasnenie obchodných pravidiel.
Spoločný podnikateľský plán
Ciele a prostriedky každého partnerstva sú jasne definované a ich realizácia je monitorovaná. Až potom dosiahneme úroveň transparentnosti potrebnú pre merateľné partnerstvo založené na dôvere.
Marketing
V rámci partnerstva úzko spolupracujeme na základných marketingových aktivitách. Vykonávame cielené partnerské aktivity s cieľom efektívne podporovať spoločne definované ciele pre našich zákazníkov a trh.
Rozvoj partnerstva
Sme odhodlaní neustále optimalizovať výsledky z našich partnerských vzťahov. Naším cieľom je systematicky zvyšovať spokojnosť zákazníkov a tým aj úspech nášho partnerstva.
V závislosti od programu využívame niekoľko nástrojov:
- Analýza spokojnosti zákazníkov
- Analýza spokojnosti partnerov
- Vyvážené hodnotenia (financie, trh, produktivita, inovácie)
- Audity
- Zabezpečenie kvality